دوشنبه , ۲۸ بهمن , ۱۳۹۸ برابر با 2020 , 17 Monday , February

  • شناسه : 24937193
  • تاریخ :
شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای نهمین بار نظرسنجی عملکرد خود از نظر مردم را برگزار کرد
شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای نهمین بار نظرسنجی عملکرد خود از نظر مردم را برگزار کرد

شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای نهمین بار نظرسنجی عملکرد خود از نظر مردم را برگزار کرد

شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای نهمین سال نظر سنجی به منظور شناخت انتظارات جامعه و سنجش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد خود را برگزار کرد.  

به گزارش ماه خبر به نقل از روابط عمومی فجر، شرکت فجر انرژی خلیج فارس از سال 1390 به منظور شناخت انتظارات نمایندگان جامعه و سنجش میزان رضایت مندی نهادهای مستقر در جامعه پیرامونی به عنوان یکی از ذینفعان کلیدی این شرکت از عملکرد خود، بر اساس نقشه استراتژی نظر سنجی برگزار کرده است.

 روش انجام این نظرسنجی به این گونه بوده که نمایندگان مردم (نهادهای عمومی،حاکمیتی، مردم نهاد و شرکتهای پتروشیمی همجوار) به گروه های عمومی،حاکمیتی-حمایتی- محیط زیستی تقسیم بندی شده و ارائه پرسشنامه های تخصصی نظرات آن‌ها درباره عملکرد شرکت فجر انرژی خلیج فارس دریافت می شود.

پیش از آغاز این نظرسنجی، کارشناسان فجر برای دریافت دقیق پاسخ و شناخت بهتر نظرات در یک جلسه حضوری ضمن تحویل گزارش کتبی، توضیحاتی در زمینه عملکرد این شرکت داده و با مخاطبان به گفت و گو پرداخته‌اند.

 در نظر سنجی سال 98، هدف رضایت‌مندی 80 درصد برای کل بخش‌ها در نظر گرفته شده که میانگین محقق شده آن بیش از 80 درصد بوده است.بخش حاکمیتی- حمایتی با 78.74 درصد کمترین میانگین و بخش محیط زیستی با 81.47 درصد بیشترین میانگین را از مخاطبان کسب کرده است.

بالاترین و پایین ترین امتیازهای نظرسنجی سال 98 بدین ترتیب آمده است:

در گروه عمومی بالاترین رضایتمندی در بخش پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال تماس های تلفنی و مکاتبات شرکت با سازمان بوده و پایین ترین رضایت از اطلاع رسانی این شرکت در  خصوص اخبار، دستاوردها و عملکرد آن بوده است.

در گروه حاکمیتی- حمایتی بالاترین رضایت در بخش رعایت ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی در شرکت فجر بوده و پایین ترین رضایتمندی از میزان آگاهی مخاطب از تصمیمات آینده و تغییرات در شرکت که موثر و مرتبط با آنهاست، بوده است.

در گروه محیط زیست بالاترین رضایتمندی در بخش عملکرد شرکت در رعایت الزامات مرتبط با آلودگی هوا بوده و پایین ترین رضایت مندی مخاطبان از اقدامات این شرکت در مقابله با حوادث زیست محیطی، ایمنی، بهداشت و حوادث طبیعی بوده است.

گفتنی است این شرکت علاوه بر نظرسنجی از نمایندگان جامعه، به منظور شناخت عمیق‌تر انتظارات مردم و بررسی عملکرد خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی، پژوهش علمی رضایتمندی مردم جامعه با تمرکز بر شهرستان بندر ماهشهر  را در سال 94 به انجام رسانده است.

همچنین با توجه به نتایج این نظرسنجی ها ، اقدامات متناسب تعریف شده که این اقدامات شامل پیگیری پروژه های درون سازمانی، اطلاع رسانی شفاف به نمایندگان جامعه، تشکیل جلسات حضوری با آنها و انعکاس نظرات به مسئولین مربوطه در سطوح مختلف مدیریتی صنایع و شهرستان است.

منبع : ماه خبر

برچسب ها

/