شنبه , ۳ آبان , ۱۳۹۹ برابر با 2020 , 24 Saturday , October

  • شناسه : 38628453
  • تاریخ : 11:00 1399/03/12

آشفتگی در اداره پست بندرماهشهر؛
تلنبار سفارشات روی هم و اعتراض شهروندان نسبت به تاخیر در دریافت مرسولات پستی

آشفتگی در اداره پست بندرماهشهر؛
تلنبار سفارشات روی هم و اعتراض شهروندان نسبت به تاخیر در دریافت مرسولات پستی

آشفتگی در اداره پست بندرماهشهر؛ تلنبار سفارشات روی هم و اعتراض شهروندان نسبت به تاخیر در دریافت مرسولات پستی

این روزها تاخیر در تحویل مرسولات پستی افزایش یافته به نحوی که بعضی از اقلام بین ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد تا به دست شهروندان برسد؛ مدت زمانی که بسیار بیشتر از حد استاندارد است

به گزارش ماه خبر؛ در سال‌های دور مامورین اداره پست با کیسه هایی پر از نامه، محله به محله می‌گشتند و نامه ها را به صاحبانشان می رساندند‌؛ اما در سال‌های اخیر و با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی باری جدید بر دوش ادارات و مامورین پست افزوده شد و از جابجایی نامه تا حد زیادی فاصله گرفته و بیشتر جعبه های خریدهای اینترنتی را جابجا می کنند.


سهولت خرید اینترنتی و در دسترس قرار گرفتن شیر مرغ تا جون آدمیزاد تنها با چند کلیک، بسیاری از مردم را به این نتیجه رسانده است که حتی بعضی نیازهای ساده خود را نیز اینترنتی تهیه کنند؛ اما آیا بسترهای موجود در ادارات پست توانایی انتقال این حجم از سفارشات اینترنتی را دارد؟


این عکس نمونه واضحی از آشفتگی در اداره پست بندرماهشهر است؛کوهی از سفارشات مردم که روی زمین رها شده اند و معلوم نیست چه زمانی قرار است به دست صاحبانشان برسد(البته اگر در این وسط گم نشوند).


این روزها تاخیر در تحویل مرسولات پستی افزایش یافته به نحوی که بعضی از اقلام بین ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد تا به دست شهروندان برسد؛ مدت زمانی که بسیار بیشتر از حد استاندارد است.‌


شیوع کرونا و عدم تمایل شهروندان به حضور در بازار و ترجیح آنها بر خرید اینترنتی حجم سفارشات را بالاتر برده و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود، عصبانیت های مردم بخاطر عدم دریافت کالای سفارشی شان بیشتر می‌شود و آن موقع جمع کردن موضوع سخت‌تر خواهد شد.


پ.ن: با حضور در اداره پست شاهد چند اعتراض شدید بخاطر عدم دریافت کالاها بودیم که کاملا به جا بنظر می رسید ولی با وجود آنکه برخی اعتراضات با توهین به کارمندان نیز همراه بود، آن‌ها بر رفتارشان کنترل داشتند و عکس العملی که منجر به تشدید عصبانیت مراجعین شود، دیده نمیشد.


پ‌.ن۲: در این وضعیت مامورین پست بی تقصیرترین عوامل این نابسامانی ها هستند و آن‌ها در بستر و زیرساخت های ضعیف موجود در اداره پست گرفتار شده اند.

منبع : ماه خبر

برچسب ها

/